02.06.2015 | MOUNTAIN TRIP - POLAND & SLOVAKIA

Kochani, przychodzę dziś do Was z małą foto-relacją na temat mojej 6 dniowej wyprawy  w góry. Miały  być ciepłe kraje na nasz urlop, ale sprzedaż auta i zakup nowego wiązał się z załatwianiem wielu spraw, które niestety pochłonęło ogrom  stresu i czasu... a więc, pewnego dnia wpadłam na pomysł, żeby zrobić mały tour i przy okazji przetestować nowe autko :) I tak wypadło na góry. Pierwsze 2 dni spędziliśmy w Zakopanym. Pogoda nie bardzo dopisywała, ale nie daliśmy za wygraną, pospacerowaliśmy po Krupówkach i poszliśmy na Morskie Oko, potem restauracja i standardowo zakup magnesika na pamiątkę ;) Krajobraz był naprawdę wyjątkowy. Góry we mgle. Następne 4 dni spędziliśmy na Słowacji, ( to też mój spontaniczny pomysł, bo nigdy nie miałam okazji być w tamtejszych stronach).Wahałam się co do miejsca zatrzymania, ale dzięki wujkowi Google wybraliśmy Poprad; miasto z licznymi atrakcjami, hotelami, bardzo dobrą komunikacją miejską i genialną lokalizacją a do tego Aqua City z basenami termalnymi, zjeżdżalniami, saunami, barem w basenie itd. W dosłownie 15 min. można dojechać do Słowackiego Raju. I tam też spędziliśmy wiele czasu, podążając szlakami tj. Sucha Bela i Przełom Hornadu

Przeżyliśmy wspaniałą przygodę, mogliśmy się poczuć jak Indiana Jones :D Przejście wzdłuż rzeki, mokre buty, wspinaczka, drabinki, mostki, wodospady, które musieliśmy pokonać wspierając się nawzajem, to naprawdę świetna zabawa! :)

Morskie Oko

Sucha Bela i  Przełom Hornadu

Skalnate Pleso - 1751 m n.m.

Kisses :*

2 comments:

1. Piękne fotki.Cudowne miejsce.

ReplyDelete
  2. Przepiękne widoki,miejsca warte odwiedzenia.Można nasycić oczy na zapas :)

Dear visitors ♡
Any comment welcome!
Follow me if you like my blog :)